SENTIASA DALAM INGATANKU

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 19, 2011

13 MARCH..

Aku dh lma x update blog..coz pa coz line skrg x ok sejak2 tsunami melanda..
tp x pa skrg aku dh blh cite apa yg aku nk cite..hehehehe
apa yg pntg sgt ek 13 march 2..??pa ek..??ari 2 ari yg plg b'sejarah dlm idup aku2 x kn lpa smp bla2..
kenangan mns la kta kn..wah2 cik sitie da hepy skrg..kdg2b sedih gak..cm 2 la idup dlm dunia ni..perlukn kesabaran yg byk..13 march 2 trkh aku mula kapel dgn bf aku..dh 5 thn 4 ari dh..tp byk gila dugaan n cabaran dlm hbgn ni..brape kli pts la tp still b'sma blik..coz cinta kmi b'dua sgt kuat..org kta cinta sejati kn..wah2 over la plak cik sitie..tp x pala..hakikatnya mmg bnq pn..so what..hahahaha
awk akhirnya kta b'jya gak m'jalin hbgn kta dh hmpr 5 thn lbh..arap2 ia akn kekal smp bla2 smp akhir hayat kta 
SY CYG AWK SGT2..X DA SAPA LEH PISAHKN KTA KECUALI YG MAHA ESA JA..

No comments:

Post a Comment